Ako som pomocou stoličky, predišla vysokému krvnému tlaku. Ak aj vás trápi tento problém, skúste túto metódu!

V dnešnej dobe je veľmi rozšírený vysoký krvný tlak u mnoho ľudí. Avšak, možno aj zdanlivo takýto „bežný“ problém vás môže stáť život. Nemusíte viedeť, že ho máte a jedného pekného dňa sa prejaví. Potom prichádza nekonečný kolobeh liekov.  Ale čo tak vyskúšať nieč iné?

Jeden veľmi známy lekár z Ruska, Sergej Bubnovský mal sám problém s týmto ochorením. Ocitol sa až na pokraji svojho života. Našťastie zistil, že jeho tlak je abnormálny a prevyšuje normálne hodnoty. Vydal moho publikácii. A na tom že je lekár, tento problém riešil inak ako liekmi.

Čo je hypertenzia alebo vysoký krvný tlak?
Jedná sa o chrbu príznačnú práve pre túto dobu. Ruka v ruke s ňou sa vytvára arytmia srdca, žilový tromboembolizmus alebo dokonca cukrovka. To znamená, že myokard- srdcový sval sa nevie vyrovnať s množstvom  a udržiavaním rýchlosti prúdenia kvi v krvnom obehu. Práve kardiovaskulárne ochorenia sú najčastejšou príčinpu úmrtia. Toto číslo 17,5 milióna ľudí za rok je enormné.

Najčastejším liečivom pre týchto pacientov sú tabletky, ale sám lekár Bubnovský účinky nepotvrdzuje ale skor spochybňuje. “ Tvrdí,že nijaký kardiológ na celom svete mu nemôže ukázať pacienta, ktorý by vyhral boj nad touto chorobou vďaka tabletiek. Nikto sa z neho vďaka nim ešte úplne nevyliečil. Najskôr je potrebné vyskúšať jeden liek,  a potom skúšať ďaľšie“, povedal lekár.

Ruský doktor uporňuje na to, aby ľudia vôbec vedeli, čo vôbec hypertenzia znamená. Jedná sa o preťaženie myokardu ( srdcový sval) , ktorý funguje ako všetky svaly a to  vďaka kontrakci, čo je sťahovanie a uvoľňovanie. Stačí  30 minút denne aktivity doma a môžete sa vyhnúť mrtvici alebo infarktu. Lekár odporúča každému človeku, ktorého trápi toto ochorenie , aby denne precvičoval niekoľko cvikov, pre ovplyvňenie rýchlosti a objemu krvi v obehu, čo pomôže zlepšiť činnosť srdiečka.

Ako začať cvičiť:
Na začiatok vám stačí obyčajná chôdza. Počas dvoch minút vyskúšajte všeliaké druhy ako poskakovanie, prechádzanie, chodenie na pätách alebo špičkách, typy striedajte po piatich krokoch a nezabúdajte dýchať.

Ďalej si pripravte niečo čo je vyššie, napríklad stolička bude vhodná. Ruky si oprite o ňu na šírku ramien, hlavu a oči držte pred sebou. Počas nádychu ruky ohnite v lakťoch a telom klesajte dole. Naopak pri výdychu, ruky vystrite a zdvihnite sa so zvukom „ha“. Uvádzame aj video , kde si môžete pozrieť ako správne praktizovať tieto cviky dvakrát za deň. Takýmto štýlom sa možno zbavíte tabletiek.

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

Tiez sa Vam moze pacit