Tajomstvo na zlepšenie pamäte, regeneráciu kostí a zlepšenie zraku!

Tajomstvo takmer 2-násobného zlepšenia pamäte a zvýšenia výkonu mozgu

Mozog potrebuje správne živiny, aby mohol fungovať efektívne a výkonne.

To platí rovnako pre pamäť, ako aj vyššie kognitívne funguje ako sú premýšľanie, riešenie problémov a celkové logické myslenie.

Kde tieto živiny získať? Dnes vám prezradíme 15 potravín, u ktorých je dokázané, že zvyšujú mozgovú kapacitu, zlepšujú pamäť a zvyšujú výkon mozgu.

Ingrediencie

  • 125 gramov chrenu
  • 3 lyžičky medu
  • 2 lyžičky škorice
  • 4 citróny
  • palec veľký koreň zázvoru

 

Príprava

Najprv rozmixujte chren a zázvor, následne pridajte citrónovú šťavu a opäť zamiešajte poriadne. Nakoniec pridajte med a škoricu a všetko zamiešajte až kým nedostanete sirup.

Použitie

Tento sirup by ste mali užívať dvakrát do dňa, vždy pred jedlom a to jednu polievkovú lyžicu. Môžete ho užívať aj pred alebo po vašom kardio workoute. Proces opakujte po dobu troch týždňov a následne si spravte dvojdňovú prestávku a opakujte proces opäť.

Prinášame vám taktiež zoznam iných potravín a ingrediencií ktoré pomôžu zlepšiť funkciu vášho mozgu:

Rozmarín

– Už len závan vône rozmarínu poskytne vášmu mozgu skvelú psychickú podporu, uistite sa že ho máte doma!

Červená repa

– Červená repa je bohatá na dusitany ktoré sú schopné zlepšiť krvný obeh vo vašom tele.

Natvrdo uvarené vajcia

– Žĺtko vajec obsahuje cholín, je to vzácna zlúčenina ktorá je neuveriteľne prospešná pre váš mozog.

Ryby

– Sardinky, lososy a tresky sú skvelé ryby bohaté na omega-3 mastné kyseliny ktoré sú veľmi dôležité pre správnu funkčnosť mozgu.

Avokádo

– Avokádo je schopné zlepšiť krvný tok priamo do mozgu.

Brusnice

– Brusnice sú bohaté na antioxidanty ktoré sú schopné ochrániť mozog pred oxidačným poškodením.

Cibuľa

– Jedením surovej zeleniny denne pomôžete vašej pamäti a taktiež si zlepšite schopnosť sústredenia.

Celozrnné pečiva

– Takéto pečivo je skvelé pre váš mozog kvôli kombinácii vlákniny, sacharidom a omega-3 mastným kyselinám.

Paradajky

– Táto zázračná zelenina obsahuje lykopén, je to zlúčenina ktorá chráni váš mozog pred voľnými radikálmi a zlepšuje vaše celkové zdravie.

Zelený čaj

– Zelený čaj obsahuje zlúčeninu ktorá zlepšuje výkon vášho mozgu a taktiež jeho kognitívne funkcie, zatiaľ čo zlepšuje spoje v mozgu. Pite 2 až 3 šálky zeleného čaju denne pre najlepšie výsledky.

Horká čokoláda

– Horká čokoláda je skvelá, je plná antioxidantov a kofeínu čo pomôže zlepšiť funkcie vášho mozgu a zlepší vašu pamäť.

Oriešky

– Oriešky zlepšia prísun živín a kyslíka do mozgu a zlepšia silu vášho mozgu vďaka vysokému obsahu omega-3 mastných kyselín.

Kurkuma

– Kurkuma obsahuje aktívnu ingredienciu zvanú kurkumín, tá je schopná zastaviť zápaly a zlepší vašu pamäť.

Jablká

– Sú skvelé pre vaše celkové zdravie no to nie je všetko, sú skvelé pre váš mozog!

Tiez sa Vam moze pacit