Bolestivú menštruáciu pozná asi každá žena. Zbavme sa jej a uľahčme si život a urobme aj menštruačné dni krásne!

Každá žena to dobre pozná, bolesti, kŕče a nepríjemné pocity. Bolestivá menštruácia už istotne postihla každú ženu a niektoré z nás trápi každý mesiac. Čo však robiť, aby bolesti ustúpili aj bez užitia nejakých liekov? Je tu pre Vás pár tipov, ktoré môžete vyskúšať, aby bolesti neboli také závažné.

Tipy pri bolestivej menštruácii

Termofor, teplo, kúpeľ

Počas menštruácie a hlavne tej bolestivej je dobré udržovať sa v teple a hlavne oblasť brucha a nôh. Keď na Vás príde bolestivá menštruácia, tak si dávajte teplé ponožky, pančušky, poriadne papuče alebo si máčajte nohy vo vedre s teplou vodou, keď budete mať nohy v teple tak Vám bude zaručene lepšie. Druhá možnosť je, že si môžete termofor napustiť teplou vodou a prikladať si ho na brucho. Teplo uvoľňuje kŕče, bolesti a pomáha krvi lepšie odtekať.

Aromaterapia

Aromaterapia má pozitívny vplyv ba uvoľňovanie mysle a aj tela. Éterické oleje, ktoré sú v olejoch určených na aromaterapiu nachádzajú, odstraňujú stres z tela, eliminujú rôzne druhy bolestí, upokojujú a rôzne ďalšie pozitíva. Každý éterický olej na aromaterapiu je určený na rôzne problémy. Počas bolestivej menštruácie môžete zvoliť napríklad levanduľový alebo borovicový olej.

Arnika horská

Arnika horská je bylinka vhodná pri problémoch s menštruáciou. Obsahuje: triesloviny, silice, éterické oleje a flavonoidy. Tieto látky podporujú nie len imunitný systém a trávenie ale hlavne eliminujú bolesti, kŕče a upravujú menštruáciu. Počas bolestivej menštruácie si uvarte arnikový čaj a malo by Vám byť lepšie.

Čaje

Bylinkové čaje napríklad lipa, medovka, spomínaná arnika, harmanček a rôzne ďalšie sú počas bolestivej menštruácie vhodnou možnosťou ako sa zahriať a taktiež eliminovať kŕče a bolesti. Počas bolestivej menštruácie sa zahrievajte zvonka ale aj zvnútra napríklad bylinkovými čajmi s medom alebo polievkami.

Cvičenie joga alebo pilates

Meditačné cvičenie ako napríklad joga alebo pilates sú ideálnymi cvičeniami počas bolestivej menštruácie, pretože uvoľňujú telo a myseľ, dokážu eliminovať rôzne druhy bolestí a ešte Vám aj posilnia telo. Nemusíte jogu alebo pilates cvičiť iba počas Vašich dní, cvičte ju aj v bežné dni.

Tiez sa Vam moze pacit