Bolí Vás chrbát? Odporúčame následovné cviky

Kobylková jógová póza

Tu je video, ktoré podrobne ukazuje, ako tento cvik cvičiť. Ak nerozumiete anglicky, pod videom nájdete podrobný popis v slovenčine.

Postup:

1. Ľahnite si na zem na brucho, tvár smeruje do zeme, čelo sa dotýka podlahy. Obe nohy sú vystreté a narovnané, ruky tiež vyrovnané popri telu, dlane smerujú dohora.

2. S výdychom zodvihnite hlavu, ruky, hrudník a nohy tak vysoko, ako to len pôjde. Ruky by mali ležať paralelne s podlahou.

3. Ak máte problém zodvihnúť ruky, zaprite sa dlaňami o podlahu, zdvihnite hore telo a ruky až na koniec, keď budú nohy, hrudník a hlava hore.

4. Ak máte problém zodvihnúť obe nohy súčasne, zodvihnite len jednu, držte ju hore pár sekúnd, spustite dole a potom zodvihnite druhú nohy. Takto ich striedajte.

5. Pozerajte sa pred seba, dýchajte. Ak váš krk je stuhnutý, môžete hlavu trocha skloniť.

6. Vydržte v tejto polohe niekoľko nádychov a výdychov. Celý cvik by mal trvať 10 až 60 sekúnd.

Tiez sa Vam moze pacit