Hladovaním schudnúť? Určite nie! Existujú aj iné spôsoby, ktoré Vám môžu pomôcť spáliť kalórie a prispôsobiť sa spôsobu výživy.

Pre všetkých ľudí, ktorí chcú schudnúť: diéty, jesť menej alebo sú hladné po celú dobu nie je jedinou možnosťou schudnúť. Existujú aj iné spôsoby, ktoré vám môžu pomôcť spáliť kalórie a prispôsobiť sa spôsobu výživy.

Takže tu sú niektoré návrhy:

  1. Začnite s vodou

Pred každým jedlom by ste mali začať piť veľkú pohár vody. Bude naplniť váš žalúdok a bude vás cítiť menej hladné. V skutočnosti je dehydratácia niekedy dôvodom, prečo sa cítite hladní a nie preto, že je žalúdok prázdny. Rumblingové zvuky z brucha môžu byť kvôli dehydratácii, nie kvôli hladu.

Veľmi často jeme z nudy, nie preto, že sme hladní. Riešením je veľký pohár vody s citrónom.

  1. Rastlinné plnivá

Naplňte jedlo toľko zeleniny, ako môžete. Môžete ich pridať do cestovín, miešať-smažiť a sendvič alebo v pokrmy z morských plodov. Zelenina vás môže naplniť. Sú nízkokalorické a živiny vysoké.

  1. Farebné taniere

Štúdie ukázali, že ľudia, ktorí jedia na tanieroch, ktoré farebne kontrastujú s farbou ich jedla, jedia menej jedla. Na druhej strane ľudia, ktorých farebné dosky nie sú v kontraste s jedlom, jedia o 22% viac jedál.

  1. Pridajte sacharidy

Pokúste sa vyhnúť jedlách na báze sacharidov. Pripravte si jedlo a potom, ak je to potrebné, pridajte niektoré sacharidy. Napríklad jogurt a top s trochou granola, namiesto misky granola a potom top s ovocím a jogurtom.

Urobte to isté s cestovinami. Zeleninu a mäso ako základ a potom pridajte trochu cestovín na to. Väčšina vášho jedla bude z mäsa a zeleniny, nie zo sacharidov.

  1. Obmedziť veľké porcie

Keď chcete jesť nejakú čokoládu alebo cookies alebo nejaké čipy, mali by ste si odobrať malú porciu z krabice a nechať ju v kuchyni. Ak prinesiete krabicu s vami, bude to nekonečný príbeh. Ak je jedlo priamo pred
vami, samozrejme, že ju budete jesť.

Tiez sa Vam moze pacit