Lekári odporúčajú najmenej 150 minút telesnej aktivity týždenne. Dĺžka 15 minút chôdze nám môže pomôcť žiť dlhšie. 

Viem, že veľa z nás nemá dostatok času a podmienky na cvičenie, ale existuje jedna veľmi jednoduchá forma, ktorá je mimoriadne účinná – chôdza.

Dĺžka 15 minút chôdze nám môže pomôcť žiť dlhšie.

Vykonalo sa niekoľko štúdií vo Fakultnej nemocnici Saint-Etienne, Lyonskej univerzite, Fakultnej nemocnici v Dijone, Regionálnom centre pre prevenciu rakoviny a Univerzite Jean Monnet vo Francúzsku. Nasledujúca štúdia bola publikovaná v peer-reviewed British Journal of Sports Medicine. Táto štúdia zahŕňala ľudí vo veku 60 rokov a viac, ktorí denne vykonávali len 15 minút cvičenia a znížili riziko úmrtia skoro o 22% v porovnaní s ľuďmi, ktorí vôbec nevykonávali cvičenie. 15-minútová denná prechádzka vám pomôže žiť dlhšie – hovorí štúdia. Tento príbeh bol v médiách široko hlásený. To je dôvod, prečo nám lekári odporúčajú najmenej 150 minút strednej telesnej aktivity týždenne.

Môžete skúsiť prechádzky, ktoré majú mnoho výhod pre naše zdravie:

  1. Pomáha nám schudnúť
  2. Posilňuje vitamín D
  3. Odstraňuje bolesť
  4. Zlepšuje našu náladu
  5. Zlepšuje naše kardiovaskulárne funkcie.
  6. Pomáha nám zabrániť cukrovke
  7. Pomáha nám zabrániť rakovine hrubého čreva, rakovine prsníka a pľúc

Tiez sa Vam moze pacit