Najlepšie potraviny pre silnejšie a lepšie zdravie nechtov a vlasov nájdete práve v našom článku. Nedovoľte, aby Vaša „koruna krásy“ prestala žiariť.

Zdravé vlasy a koža sú vo všeobecnosti znakom dobrého zdravia a dobrej výživy. Experimenty ukázali, že správna výživa je nevyhnutná pre zdravý rast. Preto je výživa vlasov dôležitou súčasťou každého liečebného režimu. Genetika a zdravie sú faktormi pre pohodu vlasov. Živá časť vlasov je pod pokožkou hlavy, kde je koreň umiestnený vo vnútri folikulu. Odvodzuje živiny z krvi. Zdravie vlasov a nechtov môže byť ovplyvnené stresom, zdravotnými problémami, liekmi, fajčením atď Napríklad, ak ste stále v strese a vaša strava je slabá, vaša pokožka začne vyschnúť, vyvíjať pupienky alebo byť len plytké Po niekoľkých dňoch.

Čo jesť pre lepší rast vlasov a nechtov?

  1. Losos

Vitamín D, proteín a omega 3 mastné kyseliny sú nevyhnutné pre rozvoj silnejších vlasov a losos sa naplní týmito živinami. Omega 3 mastné kyseliny sú potrebné pre lepší rast vlasov a nechtov. Štúdie ukázali, že vlasové a nechtové folikuly sú tvorené z týchto mastných kyselín. Tiež prírodné oleje na vlasovej pokožke, ktoré pomáhajú udržiavať hydratované a chráni pred lupinami obsahujú omega-3.

Ak sa vám nepáči losos, môžete jesť sardinky, pstruhy, makrely a sleď alebo tekvicové semená.

  1. Vlašské orechy

Tieto prenikavé orechy sú nabité omega-3 mastnými kyselinami. Sú tiež bohaté na vitamín E a biotín, ktoré chránia bunky DNA pred poškodením. Biotín je dôležitá živina, ktorá pomáha predchádzať vypadávaniu vlasov.

  1. Srvátkový proteín

Bielkoviny produkujú keratín vo vlasových nechtoch. Ak dôjde k nedostatku vlasov a nechtov, dôjde k vypadávaniu vlasov a krehkým nechtom. Takže by ste mali do svojho rána hladiť srvátku srvátky. Tiež srvátkové bielkoviny môžu tiež pomôcť potlačiť chuť do jedla, čo je skvelá voľba pre ľudí, ktorí sa snažia schudnúť.

  1. Šošovica

Tieto mocné strukoviny sú nabité životne dôležitými živinami, ako je železo, zinok, bielkoviny a bielkoviny.

  1. Špenát

Nie každý má rád špenát, ale je to jedna z najzdravších zeleniny. Môže pomôcť pri vývoji zdravých vlasov a pokožky hlavy. Je bohatá na beta karotén, kyselinu listovú a vitamín C, ktoré pomáhajú udržiavať vlasové folikuly a nechty zdravé a silné.

  1. Sladké zemiaky

Sladké zemiaky sú bohaté na beta karotén, ktorý je prekurzorom vitamínu A. Nedostatok vitamínu A môže viesť k svrbivému skalpu a lupinám.

Tiez sa Vam moze pacit