Táto zelenina má množstvo pozitívnych účinkov na celý organizmus! Pomôžte svojim postavám, pokožke a zdraviu –iba s uhorkou

Pomôžte svojim postavám, pokožke a zdraviu – uhorkou! Buďte pripravené na leto: hladká čistá pokožka, žiadna celulitída a pekná postava v nových šatách. Ešte stále máte čas, aby ste zapojili uhorku do každodenného jedálnička a boli tak pripravené na obdobie, kedy sú naše telá pod prísnym dohľadom okoloidúcich. Nehanbite sa ukázať celému svetu v plavkách!

Účinky uhorky na organizmus

Uhorka má množstvo pozitívnych účinkov na celý organizmus. Detoxikuje celé telo, pomáha odstrániť celulitídu z Vášho pozadia, odstraňuje zlý cholesterol, pomáha pri chudnutí so spaľovaním podkožného tuku, normalizuje hladinu cukru v krvi, hydratuje telo a zároveň odstraňuje nadbytočnú vodu uloženú v bunkách, podporuje vyprázdňovanie a ešte omnoho viac.

Čo robiť aby som dobre vyzerala?

Uhorku konzumujte: 100 g – 150 g každý deň. Uhorku jedzte ku raňajkám, na desiatu, ku obedu, ku večeri alebo len tak na olovrant. Rozdeľte si celú dávku pokojne aj ku viacerým jedlám. Uhorka je neutrálne jedlo, ktoré si viete zapojiť skoro ku každému jedlu. Môžete ju konzumovať vo forme šalátov, polievky, šťavy alebo ako masku na tvár

Recept – uhorkový šalát

Potrebujete: 1 ks šalátová uhorka, 100 g biely jogurt, korenie tzatziki, štipka čierne mleté korenie, štipka morská soľ

Umytú a očistenú uhorku nastrúhajte na krúžky a vložte do väčšej misy. Pridajte biely jogurt, čierne korenie, tzatziki a soľ. Dobre premiešajte a môžete papať. Tento šalát je vhodný podávať chladený.

Tiez sa Vam moze pacit