Urobte týchto 6 strečingov skôr, ako sa ráno postavíte z postele, aby ste sa cítili dobre celý deň.

Dnes vám ukážeme, čo má na mysli. Vyskúšajte každý deň ráno skôr než vstanete z postele robiť nasledujúcich 6 strečingov a sledujte aké veci sa začnú diať s vašim telom aj mysľou.

1. Strečing celého tela

Nadýchnite sa, dajte si obe ruky za hlavu a zacvaknite si spolu prsty do zipsu. Dlane natočte preč od vás smerom k stene. Kolená držte vystreté a palce na nohách natiahnuté. Držte túto pozíciu 5 sekúnd. Následne vydýchnite a relaxujte. Urobte 3 opakovania. Toto cvičenie vás uvoľní a zrelaxuje vaše telo.

2. Strečing do štvorky

Pokrčte v kolene pravú nohu a ľavú nohy si preložte ponad pravé koleno. To je, ako vytvoríte polohu v tvare číslice štyri. Dýchajte zhlboka 5 sekúnd a potom si nohy navzájom vymeňte. Toto cvičenie zvýši premazanie vašich kĺbov.

3. Strečing z postele na podlahu

Sadnite si na posteľ z boku, nohy dajte na podlahu a pokrčte si kolená. S rukami sa cez kolená natiahnite dopredu až po zem, ak to pôjde. Ak nie, tak najďalej ako dokážete. Počítajte do 5 a potom sa uvoľnite. Toto je výborný spôsob, ako sa ráno prebudiť, dobre natiahnuť chrbát a zároveň dodať mozgu množstvo kyslíka.

4. Strečing kolená k hrudníku

Ostaňte ležať v posteli a zohnite si nohy v kolenách. Objímte si kolená rukami a pritiahnite ich k hrudníku. Tento cvik robí zázraky s vašou driekovou chrbticou a taktiež stimuluje telo i myseľ. Pre optimálny výsledok držte túto pozíciu aspoň 10 sekúnd.

5. Strečing vývrtka

Ľahnite si v posteli na chrbát a rozpažte rukami. V boku sa nohami natočte doprava, pravou rukou si zachyťte ľavé koleno. Chrbát v hornej časti a ramená nech sa dotýkajú postele. Držte túto pozíciu 10 sekúnd, potom vymeňte strany. Toto cvičenie podporuje cirkuláciu a posilňuje svaly držiace chrbticu.

6. Strečing predného ohybu

Sadnite si na posteľ a natiahnite nohy pred seba. Nadýchnite sa, vydýchnite a rukami sa snažte dosiahnuť palce na nohách. Kolená sa snažte nekrčiť. Znova sa nadýchnite, vydýchnite a ešte viac natiahnite. Predkloňte aj krk. Zopakujte to 10 krát a potom relaxujte. Toto cvičenie pripraví vaše telo na denné aktivity, zvlášť ak počas dňa veľa sedíte. Pracuje na vašej panve, chrbtici a predkolenných šliach.

Tiez sa Vam moze pacit