Vedeli ste, že kokosový olej dokáže vyliečiť štítnu žľazu?

Suchá pokožka, nespavosť, bolesti hlavy, strata libida, priberanie, lámavé nechty, vypadávanie vlasov, infekcie, bolesti kĺbov, zápcha, závrate, zvonenie v ušiach – to všetko sú príznaky, ktoré mnohí ľudia zažívajú každý deň. Vyše 50% ľudí v západných krajinách má nadváhu a mnohí z nich sú dokonca obézni. Podľa mnohých štúdii je znížená činnosť štítnej žľazy hlavným faktorom problémov s váhou, zvlášť u žien.

To znamená, že o svoju štítnu žľazu by ste sa mali veľmi dobre starať. Ako sa ukazuje, jedným z najúčinnejších spôsobov, ako si zabezpečiť dobré fungovanie štítnej žľazy, je pravidelné užívanie kokosového oleja.

Prečo je kokosový olej vhodný na štítnu žľazu??

Kokosový olej je tvorený prevažne saturovaným tukom, ktorý nepotrebuje byť ďalej trávený za pomoci tráviacich enzýmov. Má tiež schopnosť obnovovať a znova vybudovať poškodené bunkové membrány. Ďalej má pozitívny vplyv na zvyšovanie produkcie mnohých telu prospešných enzýmov. Jeden z najdôležitejších účinkov kokosového oleja však je, že pôsobí protizápalovo.

No a zápaly, hlavne tie chronické, bývajú príčinou takmer všetkých civilizačných ochorení, vrátane mnohých problémov so štítnou žľazou. Väčšina ľudí, ktorí užívali kokosový olej, zaznamenali výrazne zlepšenie stavu ich štítnej žľazy. A nielen to. Dalo by sa bez nadsázky povedať, že kompletne zmenil ich život. Postupne začali chudnúť a navrátila sa im sila aj životná energia. Stavy permanentnej únavy a vyčerpanosti úplne vymizli. Ich celkové zdravie sa zlepšilo.

Čo je potrebné konzumovať pre zdravú štítnu žľazu

Odporúča sa denne skonzumovať aspoň 1 až 2 polievkové lyžice kokosového oleja denne, najlepšie ráno pred alebo s raňajkami. Vtedy vás to nielen zasýti, ale aj dodá energiu na celý deň a k tomu potlačí hlad. Nebudete potom náchylní konzumovať prázdne kalórie počas dňa. Navyše, naštartuje sa proces ketózy, teda získavania energie spaľovaním tukov, nie cukrov.

  • zinok (semená a orechy)
  • vitamíny skupiny B (vajíčka, jogurty, ryby)
  • vitamín E (semená, klíčky, šalát)
  • selén (para orechy, kvasnice)
  • jód (morské riasy ako kelp)

Okrem kokosového oleja sa odporúča aj konzumácia iných zdravých tukov, ako napríklad olivový, ľanový, konopný alebo avokádový olej. Dokonca aj maslo sa dnes už považuje za zdravý tuk. Výborne na štítnu žľazu vplývajú aj reďkovky a brusnice.

Tiez sa Vam moze pacit