Vyhnite sa tomuto nápoju, aby ste znížili riziko výskytu mozgovej príhody a srdcového záchvatu!

 

!Red Bull je zakázaný v Nórsku, Uruguaji a Dánsku kvôli zdravotným a wellness rizikám.!

 

 

Na základe oficiálnych webových stránok sa výhody spoločnosti Red Bull skladajú z:

  • Podporovaný metabolizmus
  • Zvýšené zaostrenie, ako aj reakčná rýchlosť
  • Vylepšený výkon
  • Zvýšená vytrvalosť

Napriek tomu výsledky tohto energetického nápoja určite pripomínajú pitie hrnčeka kávy alebo studeného nealkoholického nápoja, pretože keď efekt vyčerpá, začnete sa cítiť pomalý, rovnako ako bude pravdepodobne túžiť po ďalšej plechovke (alebo pohári) Zvýšiť svoju energiu ešte raz.

 

Energetické nápoje majú zdravotné výhody?

Energetické nápoje, ktoré hovoria o výžive, približujú sýtené občerstvenie ako sóda, pretože ponúkajú svojmu fyzickému telu len málo hodnoty. Áno, tam sú stopy vitamínov B v Red Bull, a to zahŕňa aminokyseliny taurín, ale to nemôže vyvážiť deštruktívne výsledky vysokej úrovne kofeínu a sladkosti.

Napriek tomu, že kofeín môže rozhodne zvýšiť krátkodobú reakčnú rýchlosť, jedna významná otázka spočíva v tom, že žiadny človek skutočne nevie, ako bude zmes účinných látok v Red Bull ovplyvňovať vaše fyzické telo. Ide najmä o to, že energetické nápoje sa predávajú smerom k ľuďom mladším ako 30 rokov, a sú osobitne populárne medzi mladými ľuďmi a tiež nočné kluby, ktoré často naraz konzumujú niekoľko plechoviek.

Kto by sa mal určite vyhnúť energetickým nápojom?

Je dosť jasné, že deti by nikdy nemali konzumovať takéto druhy nápojov, pretože kvôli škodlivému účinku ich materiálov na zdravie, určite by bolo rozumné, aby sme zostali bez energetických nápojov, ak:

  • Majú akýkoľvek druh stavu zrážania krvi
  • Sú citlivé na vysokú úroveň kofeínu
  • Bojujte s únavovým syndrómom
  • Boj so stresom a úzkosťou
  • Utrpieť vysokým napätím
  • Máte hypertenziu
  • Sú tehotné alebo dojčiace
  • Sú náchylné k ochoreniu srdca

 

Ako zvýšiť svoju energiu bez energetických nápojov?

 

  • Konzumujte správne pre svoj typ výživy.
  • Zvyšujte príjem omega-3 tukov
  • Negatívne emócie.
  • Spať, keď ste unavení.
  • Absencia tréningu.
  • Zvýšenie úrovne výkonu je teda rovnako jednoduché ako náprava týchto prvkov:
  • Odstraňovanie sladkostí z vašej stravy.
  • Nízka kvalita jedál.
  • Uvoľňovanie psychologického stresu, ako aj negatívu s technikou emocionálnej slobody (EFT).
  • Vypracovanie.

Tiez sa Vam moze pacit