Znížte svoj zlý cholesterol a vysoký krvný tlak okamžite a iba s touto úžasnou zmesou!

 

Ak máte znížiť hladinu cholesterolu a udržiavať krvný tlak normálny, znížte možnosť, že budú ovplyvnené nejakým srdcovým ochorením, ako je mŕtvica alebo infarkt. Takže vieme, aké ťažké je zmeniť svoj život o 180 stupňov a začať starať sa o svoje zdravie. Avšak, ak budete cvičiť každý deň, budete mať na výživu dobrú pre vaše srdce a všeobecne sa rozhodnete žiť zdravo, zvýšite svoje šance na odstránenie týchto problémov. Vieme, že v záujme dosiahnutia tohto budete musieť sa zaviazať a byť disciplinovaní, ale stojí za ten výsledok.

Zmes je vyrobená z 5 zložiek a môžu byť nájdené v každej domácnosti takmer. Tie by ste mali konzumovať pol lyžičky pred jedlom a vaše jedlo v malých dávkach každý deň niekoľkokrát a váš cholesterol a krvný tlak sa zlepší.

Teraz vám dáme recept a potom budeme vysvetľovať , prečo a ako sa vám táto zmes pomáha. Plus, ukážeme vám niekoľko užitočných rád ako zachovať normálny krvný tlak a cholesterol:

Zloženie:

  • ½ citróna (šťava)
  • ½ lyžičky strúhaného zázvoru
  • 1 strúčik cesnaku (mleté)
  • 1 lyžica medu
  • 1 lyžica jablčný ocot

POSTUP PRÍPRAVY:

1. Všetko hodte do mixéra a miešajte, kým budete mať hladkú štruktúru.

2. Pridajte textúru do čistej nádoby a dajte do chladničky.

Ako môžete vidieť, že je to celkom jednoduché a veľmi užitočné pri znižovaní vášho zlého cholesterolu a vysokého krvného tlaku. Tak, ako sme povedali skôr, než budete konzumovať 1 čajová lyžička pred jedlom a budete prestať konzumovať, keď ste úplne spokojní s výsledkami.

 

Navyše, tam sú niektoré vedecky preukázané veci, ktoré pomáhajú pri znižovaní krvného tlaku a cholesterolu v krvi, ktoré sú veľmi dôležité vedieť. Ak ich máte používať v kombinácii so zmesou budete mať bezpečný a zdravý proces znižovania krvného tlaku a cholesterolu. Tie sú nasledovné:

1. Mali by ste robiť aeróbne cvičenie každý deň po dobu 30 minút a približne 5 krát denne, nie menej.

2. Mali by ste konzumovať veľa ovocia a zeleniny.

3. Môžete konzumovať malé množstvo horkej čokolády z času na čas.

4. Ak ste žena vypite 1 pohárik červeného vína denne, ak ste muž 2 poháre červeného vína denne.

5. Bojuj proti stresu a snaž sa uvoľniť.

6. Upustte od potravín z nasýtených tukov, cukru a sodíka.

7. Zabudnite na cigarety.

Tiez sa Vam moze pacit